Please!

Hello people!

Idag har varit en helt vanlig dag, har varit i skolan sen hemma och pluggat sen hos linnea och pluggat och kollat på idol :D Det var kul emma var också där <3

Har inte så mycket mer att säga ska nog sova snart e ganska trött ville bara checka in och visa att jag lever haha nej men aa..

Btw det här skitsnacket med Kanye West på VMA's gud vad folk ska hålla på -.- visst han gjorde bort sig ganska mycket och det var ganska idiotiskt i det tillfället, men PLEASE! nu ska alla hålla på bah ååh jag hatar Kanye West man bah men ååh visst man kan bli arg och besviken men att hata... Det har till och med kommit t-shirtar där det står nått i stil med " I hated Kanye before it was cool to hate him" fan vad överdrivet, alla gör bort sig nån gång det finns tusen gånger värre saker som kan hända han tände ju inte direkt eld på Tayler Swift(om det e så hennes namn stavas)
[det här är min åsikt]
Aja nån som håller med?

Nu ska jag iaf soova gonatt babes ;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0