Löööööööördaag/ lite fredag också :P

tjenis penis allihopa!

Vad har ni haft för er under helgen då?

Lite om igår och idag:

Fredag:
Va i skolan slutade fyra, åkte sedan hem och hjälpte mamma o pappa att ställa upp några hyllor dom köpt typ. Sen så ringde Aura o fråga om vi skulle göra nått, det va tydligen alex som undrat så jag gick ner till åkis mötte alex& andre sen kom aura. Vi drog hem till andre och senare kom linnea och emma men då skulle aura hem så det va bara vi, sen skulle jag typ också hem så alla földe mig hem och sen var det inte mer med det...

Lördag:
Jag väcktes av mamma som skulle åka iväg till IKEA så jag va tvungen att stiga upp för vi skulle tydligen vara hundvakt och dom skulle komma över med nyckel och så.. sen senare på dan så ringde jag emma och fråga om hon ville hänga med ut med hunden direkt efter ringer aura&sally och frågar om jag vill va med dom så alla vi gick ut emma jag sally och aura vi va ute rätt länge sen gick vi hem, sen vid halv nio gick jag ut med emma linnea och alex, vi mötte upp adam och sen va vi med adam, rashida, felicia viktoria och en annan tjej fick aldrig reda på vad hon hette sen gick jag hem va tvungen att lämna hunden och så...

aja nu ska jag kolla på saw 2 på femman ciao<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0