Då var det löööördag igen!

Hej alla människor!

Ja rubriken talar ju för sig själv...

Gaaah jag håller på att bli galen! Jag är trött på allting, skolan att veckorna bara rusar förbi vad är meningen med det hela det händer lixom ingenting samma sak dag in och ut... Ibland vill man bara försvinna, sommaren tog fan slut innan den hann börja jag har nån jobbig ångest, hoppas att den går över snart för jag klarar inte sånt här.....aja

tittade på saw 3 igår natt, eeew säger jag bara :S Sen satt jag uppe till 6 på morgonen för våran katt hade försvunnit så  jag satt och vänta ifall den skulle komma hem. Men den kom aldrig sen på morgonen visade det sig att den hade varit i våran bil, fråga inte hur den hamna där haha men hon måsste väll hoppat in där när pappa kom hem från jobbet och medan han klev ut kanske hon hoppade in :S

Aja nu ska jag göra nått mer vettigt än att sitta vid datan ciao ciao<33


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag :)!

2009-09-20 @ 11:50:33
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0