UNderbara sommar-.-

Det är väl inte bara jag som har lagt märke till det underbara sommarvädret ute? Jag kan bara säga en sak, Jag HATAR regn. Fast det kan vara rätt mysigt ibland också. Ja, imorn har vi ledigt, det behövs! Synd bara att jag inte kan följa med tjejorna till stan imorn. Ska ju på kusinens student. Fast det ska bli rätt kul ändå, att träffa min kusin alltså. Saknar henne. ja, inte för att vi har mycket kontakt nu men när vi var små hade vi det. Har vart i stallet och fixade allt. Men rida ska vi göra sen när mamma kommer och regnet har lagt sig lite.

Ja, och så hade vi sista ektionen med 7a idag. Vet inte riktigt hur det känns. Men det ska bli skönt att lämna sjuan nu, känns som vi är redo att ta oss upp en steg nu, vissa iaf. :P

hejsansvejsan

Kommentarer
Postat av: liza

fin blogg:)

2009-06-04 @ 17:50:17
URL: http://lizalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0