Sista dagen.

Jaa, idag var det skoldagen av sjuan, på måndag är det städdag och  sen är det skolavslutning.
Jag kommer facktist sakna våran klass, åttans klass är ju bättre men det är nått som man kommer sakna... :(
Men en positiv sak är att vi kan hälsa bildläraren hejdå!!!! Jag e stolt för det sista jag sa till honom var dummhuvud vilket han är också hahaha! XD

Aja idag har jag varit hemma sen följde jag med emma till åkermyntan och  där träffade  vi andra  emma(emmal) =D så snackade vi lite, sen  åkte jag och emmam ner till skolan för att spionera på niornas bal men det gick inte så bra för vi såg ingenting typ, bara en tjock lärare(kalle) xD Så vi åkte hem och sen gick jag hem till mig och aa...det var väll det.

Hörs imorn, då vi ska till stan det  ska bli kul =D)))  < dubbelhaka  xD

ciao<33

P.s jag missade simpsons och family guy, och det är ert fel! hahaahaha neej då jag sköjja ciao mjau...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0