PACKA PACKA PACKA!...MACKA :p

Hej! försök förstå detta inlägg så gott det går jag har lite  tråkigt så jag ska skriva varje ord 3 gånger plus efter det tredje ordet ska jag skriva ett ord som rimmar på ordet innan kul va? hahha ellerinte men som sagt jag har sjukt tråkigt!


Okej okej okej(Åhej) nu nu nu(du) kör kör kör(dör) vi vi vi(ni) jag jag jag(dag) ska ska ska(bra) egentligen egentligen egentligen(nedhämtningen) packa packa packa(macka) men men men(den) så så så(få) lat lat lat(fat) som som som(dom) jag jag jag(drag) är är är(kär) satte satte satte(knatte) ja ja ja(ha) mig mig mig(dig) framför framför framför(nedanför) datan datan datan(hatarn) aja aja aja(maja) det det det(fet) här  här här(där) var var var(har) jobbigt jobbigt jobiggt(snobbigt)

ciao ciao cioa(mjau) xP


Men okej här kommer ett normalt inlägg iaf.

jag ska som sagt packa och duscha sen hjälpa mamma lite med hushållsarbete vilket ska bli väldigt roligt(ironi) sen kan jag ta det lungt och titta på min nya sesong DH som jag fick av mammsen<3 jag va uppe till 5 på morgonen idag eller innat eller vad man ska säga och tittade på DH men det finns 3 skivor till som vill bli sedda ;P

Jag fick  också sims 3 av pappa igår yay!<3 Men allt känns så  ovant och annurlunda från sims 2, men när jag vänjer mig så blir det nog bra och kul att spela, men jag har märkt att man blir så inne i sims spelandet vips så har man suttit och spelat det i 2 timmar och det känns som 2 minnuter...men ett jäkla bra spel e det ändå =D

aja ska sticka och packa macka klart nu här kmr lite sims 3 bilder =D




sims3sw1.png

the_sims3_cover1jpg.jpg image by dirtyhen2002



Nån mer som har sims 3? Och isåfall vilket e bättre 2 eller 3?

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi, hej hur är det med er ? :)



tycker det är lite häftigt att ni är åtta stycken! :D

2009-06-13 @ 18:15:55
URL: http://haannaac.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh, jag vill ha the sims 3

2009-06-13 @ 18:17:15
URL: http://ssot.blogg.se/
Postat av: ada

fin blogg :) vad har du gjort idag ?

2009-06-13 @ 18:17:39
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0