Mitt sista inlägg på fyra veckor

hej allihopa :) Förs kan jag medela att Linnea har det bra nere i kroatien , dom har typ bra väder och så är dom på nån ö som började på B.....

Sen kan jag ju berätta vad jag har gjort de senaste dagarna; Igår var jag på Nathalies skolavsluning. Sen åkte vi till donken o åt hamburgare och glass :)Därefter gick vi till IKEA och kollade lite coh jag köpte tablerone till mamma och pappa i sommar present. Men om ni tror att vi åkte hem sen så har ni fel. Innan vi gick från IKEA åkte vi på sånna där vagnar, som man ska lägga varor på, genom hela IKEA i nån timme.Sen åkte vi till Barkaby men årkade inte vänta på bussen så vi hoppade på först bäästa tåg. När vi kom till Sumpan gick vi av och bytte till blå linjen. Vi gick av vid Västra skogen och tog en fika, sen väntade vi i tio minuter på bussen som gick till Karlberg. På vägen dit hann vi vinka till mamma på karolinska. När vi kom till Krlberg åkte vi hem :) Resan hem tog typ mer än en timme mer än vad den brukar göra, undrar vrf??...
 
Idag var jag och Sofia inne på Birthday.se och sökte på lite namn. Vi hittade personer som hette:

Bamse, Bulle, Bully, Bulli, Mulle, Malle(!), Fräs, Mule, Sura, Puff, Nalle Björn, Pang, Rulle, Trulls, Bula och massa annat

Kommentarer
Postat av: Moa S

HAHA fan vad ballt att heta Fräs, eller Rulle! :D

2009-06-13 @ 23:39:13
URL: http://xoxomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0