Herrgårdstårta

Jepp, en sådan bakar vi just nu till mamma som fyller år idag:D Och ni trogna läsare som följt mig från min gamla blogg vet om att något alltid går fel när jag vågar mig på köket. Denna gång har det inte skett några större missöden utan  smärre mindre sånna som att jag råkade tappa vispen på golvet och kastade en massa smet. Jag har också kladdat ner hela bänken och så råkade jag ha sönder en väldigt dyr kaffekopp också:P Och så skullle jag visa Alice att jag kunde få en femtioring att passa i gluggen mellan mina framtänder. Tyvär så har mina framtåänder, på något mystiskt vis ökat gluggen så att femtioöringen stannade inte kvar i gluggen utan den ramla ner i smeten. Så när jag hade fiskat upp den  så var ju mina händer lagom fräsha. För jag andvände ofc händerna till att plocka upp den... nu håller vi på att vispa marräng men smetjäveln stelnar ju aldrig... Vi får ta till oanade medel, mohahahhaha, see yah


En sådan ska det bli. Men det liknar hittills allt utom denna. Bajskotte också
................

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det låter som om du e en fena på att baka;P

2009-06-11 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0