CLaraaaaaaaaaas back in da house yaaaaao!

Hejsan alla mina claralovers! Nu är jag tillbaka från krävande(a' moilbloggning och en lång helg på landet! Men askul har vi haft. När Alice och jag tog en promenad i naturreservatet på kvällen så hittade vi slaggstenar, och sen när alice satt och pillade upp en sten ur marken kom det en kossa och hennes kalv gående bakom alice rygg. Jag som satt vände mot alice ansikte hoppade tre meter i luften när jag såg kossan en meter ifrån hennes rygg. Hihi, jag flippade lite och trodde att kossan skule döda mig och sprang som en galning ut på vägen. Men alice var helt lungn och började klappa kossan och kalven. Sen vågade jag mig in i reservatet igen och då var det inte så läskit alls. Hihi, sen var vi lite fyndiga, vi döpte kalven till Kalvin Klein och kossan till Filippa Ko. HIhihihihihhiihhih, men nu har vi insläpp så jag måste rusha till stallet. mer uppdat. senare, PUSSHEJDÅ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0