7a - Hejdå

Japp, sista skoldagen var det idag också. Kommer verkligen sakna 7an även fast jag tror åttan säkert kommer bli ännu roligare. Alla 8 kommer ju då gå i samma klass. WOHO!

Slutade typ 40 min tidigare och imorrn är vi lediga. Stan med några av de andra blir det och jag hoppas jag hittar nått på Topshop.

Har inte sett några student flak eller vad man ska kalla det. Är inte det idag ?
Förresten så kanske det beror på att jag inte rört mig mer än vägen till skolan och hem från skolan. Vill ut men det regnar ju som sjutton. Ikväll kanske det klarnar upp.

Efter skolan var Clara och Eve här. Vi gjorde kladdkaka som blev varm chokladsmet vilket är sjukt gott, så det gjorde inget. När dem skulle hem smsade jag MAlin och hon kom hit. Nu har hon gått hem. Ciao!








Några bilder från sjuan när jag bara går med Eve, Clara och Malin. De andra träffade jag mer på rasterna. Jaja. 8an HERE WE COME, eller Sommarlov HERE WE COME !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0