Skepp Ohoj!

Tjoobree!

Hejsan alla små sommarloppor haha?? Iaf. sitter här på båten ska sova snart men e inte ett dugg trött, vaknade iof. typ 1 idag men anyway anyhow...eehm vad har man gjort idag? Joo seglat hela dagen -.- Börjar bli riktigt trött på det JAG VILL HEM!!!!!!! Men aa vi  ska hem på lördag yaoo. Asså de e fett jobbigt man kan inte ta en normal duch tex man får bara ducha i 5-10 minuter typ, och de e fett liten yta att stå på de e lite plats och alla måsste trängas runt här som små myror xP Och lite blondhjärnad som jag är så fattar jag ingenting vadå styrbord vadå startbatteri va? va? va? så låter jag typ hela dan xD och min brorsa kommer jag snart kasta överbord haha xD Jobbig liten unge! men jaa...vad ska man mer skriva? ingenting antar jag...Vi åkte och handlade en snabbis och dom enda radio kanalerna som sänd här e typ p1 p3 och så...Vi lyssnade iaf. på p3 och där var det nått som hette typ aa jag vet inte men man fick iaf. lära sig hur man avslöjar en goolare och de va nån liten blatte smurf som snacka de va lite kul faktist xP

Aja ska sova nu gonatt puss<33

Och kom ihåg Goolare har inga poolare, har aldrig hafft kommer aldrig att ha och så kommer det altid att va! tihi xD

 Vill te grönan också som faan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0