Litauen! -.-

Hello!

Hejsan svejsan alla bloggisar, wazzup?
Själv sitter jag här och ruttnar framför datan, chattar lite med Alexander<3 Och typ kollar bloggar -.- Har spelat sims 3 nu typ hela veckan nonstop xD nej okej jag har faktist sovit och ätit och aa...Men idag blir det inget simsspelande...Eller joo efter jag skrivit klart inlägget tahaha xD Jaa, vad har man gjort idag dåh? INGET! gaaah! jag dör av tråk snart. Nej okej men jag saknar alla hemma i sverige!§§§
Men imorn blir det kul för då ska vi till AquaPark de e ganska skojjigt där!

aja nu ska jag gå och hitta på nått roligare att syssla med...

Vi höres ciao!<333


Amazing!
(ja jag vet att Foki har sånna bilder på sin blogg för er som tkr att jag härmar -.-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha gratis presentkort? & det är ingen skitgrej, jag håller på att få mitt tredje :)



Du behöver bara samla några enkla poäng sen får du gratis presentkort!



http://www.gratismode.se/?c=2294

2009-07-28 @ 18:55:33
URL: http://johannadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0