It's me jaoo!

Hejsan alla små och stora eller nått haha xD?

aja de e jag som vanligt nattinlägg ni vet... Jaa vad jag gör jag en liten vampyr som jag e uppe hela natten och sen sover hela dan...Hmm..jo jag chattar med R, och lyssnar på musik tihi! Idag har jag shoppat lite köpt nya jeans 2 bodys ett annat linne och lite smycken, de e juh sån rea nu överallt! Me LOVE! Sen har jag varit med emmal också det va jättekul vi köpte godis  och titta på SCREAM haha rolig film det haha blodiga människor som springer runt thats life tihihihixD Aja jag pallar inte skriva mer e trött...kanske ska lägga ner vampyr karriären ändå xD aja vi hörs nån gång, imorn förhoppningsvis(stavning?) tihi xD

CU HOMES! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0