Mr. Hotstuff!

Hello, ett tag sen nån skrev nått...elr måsste nog säga ett tag sen jag skrev nått...det e ingen som skriver förutom jag nuförtiden...

Iaf så tänkte jag slänga in en Mr. Hotstuff! Det är typ som kissies new bff fasst här ska ni läsare rösta fram Höstens Mr. Hotstuff!


REGLER:
Jag kommer lägga upp 10 killar som brukar anses heta enligt vissa, dom 10 killarna ska röstas ner till en!
Så sätt igång och rösta här kommer dom tio hetingarna!:

Nr. 1! Johnny depp!                    
                                                                
             





Nr.2  Brad pitt!



brad-pitt-20040406-168.jpg Brad image by liggy23




Nr. 3 Robert Pattinson!







Nr. 4 Måns Zelmerlöw!








Nr. 5 Danny Saucedo! (E.M.D)







Nr.  6 Darin!







Nr. 7 Ryan Higa!


(Hitta typ inga bilder men ni får en uppfattning av hur han ser ut iaf, om ni vill veta bättre hur han ser ut titta på några av hanns youtube clipp( nigahiga)

Nr. 8 Orlando Bloom!








NR. 9 Soulja Boy!











Nr. 10 hmm...blir väll tvungen att ta med David Beckham!







Så då vare bara att börja rösta!

Edit- detta är inte baserat på vad jag själv tkr...

De fem finalisterna räknas upp på söndag denna vecka!

p.s om ingen röstar väljer jag ut slumpmässigt med  en tärning elr nått xD så om du vill at din heting ska vinna RÖSTA!




Kommentarer
Postat av: evelynne cool

DARIN!!!! clara tkr oxå de! mohaha

2009-08-20 @ 14:18:02
Postat av: FS

sv: Haha ja! Såg det ;)

kram

2009-08-22 @ 21:51:41
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: twilight 4-ever

robert pattinson är hetast!

2009-08-22 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0